Home קידום אורגני טיפים מילות מפתח להצלחה בקידום אורגני

טיפים מילות מפתח להצלחה בקידום אורגני

by איתמר אביסריס
קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה בר מוח

במאמר הבא נלמד כיצד להופיע בתוצאות החיפוש, נקבע לאילו מילות מפתח אסטרטגיות למקד בתוכן האתר שלך, וכיצד ליצור תוכן זה כדי לספק את המשתמשים וגם את מנועי החיפוש.

 

הכוח של מחקר מילות מפתח טמון בהבנה טובה יותר של שוק היעד שלך ואיך הם מחפשים אחר התוכן, השירותים או המוצרים שלך.

 

מחקר מילות מפתח מספק לך נתוני חיפוש ספציפיים שיכולים לעזור לך לענות על שאלות כמו:

 

מה אנשים מחפשים?

כמה אנשים מחפשים את זה?

באיזה פורמט הם רוצים את המידע הזה?

בפרק זה תקבלו כלים ואסטרטגיות לחשיפת מידע זה, כמו גם ללמוד טקטיקות שיעזרו לכם להימנע מסיבובי מחקר במילות מפתח ולבנות תוכן חזק. ברגע שתגלה כיצד קהל היעד שלך מחפש את התוכן שלך, אתה מתחיל לחשוף עולם חדש לגמרי של קידום אתרים אסטרטגי!

 

לפני מחקר מילות מפתח, תשאל שאלות

לפני שתוכל לעזור לעסק לצמוח באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש, עליך להבין תחילה מי הם, מי הלקוחות שלהם ומטרותיהם.

 

זה המקום שבו לעתים קרובות חותכים פינות. יותר מדי אנשים עוקפים את שלב התכנון הקריטי הזה מכיוון שמחקר מילות המפתח לוקח זמן, ולמה להשקיע את הזמן כשאתה כבר יודע בשביל מה אתה רוצה לדרג?

 

התשובה היא שמה שאתה רוצה לדרג אליו ומה שהקהל שלך באמת רוצה הם לרוב שני דברים שונים בתכלית. התמקדות בקהל שלך ואז שימוש בנתוני מילות מפתח בכדי לחדד את התובנות הללו, יביא למסעות פרסום מוצלחים בהרבה מאשר התמקדות במילות מפתח שרירותיות.

 

הנה דוגמה. אייס קרים (חנות גלידה טבעונית ללא גלוטן) מישראל שמעה על קידום אתרים ורוצה עזרה בשיפור התדירות ובאיזו תדירות הם מופיעים בתוצאות חיפוש אורגניות. על מנת לעזור להם, תחילה עליכם להבין קצת יותר על לקוחותיהם. לשם כך, תוכל לשאול שאלות כגון:

 

אילו סוגי גלידה, קינוחים, חטיפים וכו ‘מחפשים אנשים?

מי מחפש את המונחים האלה?

מתי אנשים מחפשים גלידה, חטיפים, קינוחים וכו ‘?

האם יש מגמות עונתיות לאורך כל השנה?

איך אנשים מחפשים גלידה?

באילו מילים הם משתמשים?

אילו שאלות הם שואלים?

האם מבצעים חיפושים נוספים במכשירים ניידים?

מדוע אנשים מחפשים גלידה?

האם אנשים מחפשים גלידה מודעת לבריאות באופן ספציפי או סתם מחפשים לספק דחף מתוק?

היכן ממוקמים לקוחות פוטנציאליים – מקומית, או ארצית?

ולסיום – הנה הבעיטה – כיצד תוכלו לעזור לספק את התוכן הטוב ביותר לגבי גלידה כדי לטפח קהילה ולהגשים את מה שכל אותם אנשים מחפשים? שאלת השאלות הללו היא צעד תכנוני מכריע שינחה את מחקר מילות המפתח שלכם ויעזור לכם ליצור תוכן טוב יותר.

אילו מונחים אנשים מחפשים?

יכול להיות שיש לך דרך לתאר את מה שאתה עושה, אבל איך הקהל שלך מחפש את המוצר, השירות או המידע שאתה מספק? מענה לשאלה זו הוא שלב ראשון מכריע בתהליך מחקר מילות המפתח.

 

גילוי מילות מפתח

סביר להניח שיש לך כמה מילות מפתח שתרצה לדרג עבורן. אלו יהיו דברים כמו המוצרים, השירותים שלך או נושאים אחרים שאליהם האתר שלך עוסק, והם מילות מפתח נהדרות עבור המחקר שלך, אז התחל שם! תוכל להזין מילות מפתח אלה בכלי מחקר מילות מפתח כדי לגלות נפח חיפוש חודשי ממוצע ומילות מפתח דומות. בקטע הבא נכנס לעומק החיפוש לעומק רב יותר, אך בשלב הגילוי הוא יכול לעזור לך לקבוע אילו וריאציות של מילות המפתח שלך הן הפופולריות ביותר בקרב מחפשים.

 

לאחר שתזין את מילות המפתח שלך בכלי לחקר מילות מפתח, תתחיל לגלות מילות מפתח אחרות, שאלות נפוצות ונושאים עבור התוכן שלך שאולי פספסת אחרת.

 

בואו נשתמש בדוגמה של חנות פרחים המתמחה בחתונות.

 

הקלדת “חתונה” ו”פרח “בכלי לחקר מילות מפתח, ייתכן שתגלה מונחים קשורים רלוונטיים ביותר, מאוד מחפשים, כגון:

 

זרי חתונה

פרחי כלה

חנות פרחים לחתונה

בתהליך גילוי מילות מפתח רלוונטיות לתוכן שלך, סביר להניח שתבחין כי נפח החיפוש של מילות מפתח אלה משתנה מאוד. למרות שאתה בהחלט רוצה למקד למונחים שהקהל שלך מחפש, במקרים מסוימים זה עשוי להיות יתרון יותר למקד מונחים עם נפח חיפוש נמוך יותר מכיוון שהם הרבה פחות תחרותיים.

 

מכיוון שגם מילות מפתח בעלות תחרות גבוהה וגם נמוכות יכולות להועיל לאתר שלך, למידה נוספת על נפח החיפוש יכולה לעזור לך לתעדף מילות מפתח ולבחור את המפתח שיעניק לאתר שלך את היתרון האסטרטגי הגדול ביותר.



חשוב לציין שאתרים שלמים אינם מדורגים לפי מילות מפתח – עמודים כן. עם מותגים גדולים, לעתים קרובות אנו רואים את דירוג דף הבית עבור מילות מפתח רבות, אך לרוב האתרים זה בדרך כלל לא המקרה. אתרים רבים מקבלים יותר תנועה אורגנית לדפים שאינם דף הבית, ולכן חשוב כל כך לגוון את דפי האתר שלך על ידי אופטימיזציה של כל אחד מהם למילות מפתח בעלות ערך ייחודי.



 

חשיפת נפח חיפוש

ככל שנפח החיפוש של מילת מפתח או ביטוי מילות מפתח נתון גבוה יותר, בדרך כלל נדרשת עבודה רבה יותר כדי להשיג דירוגים גבוהים יותר. זה מכונה לעיתים קרובות קושי של מילות מפתח ומשלב לעתים תכונות SERP; לדוגמא, אם תכונות SERP רבות (כמו קטעי טקסט מובלטים, גרף ידע, קרוסלות וכו ‘) סותמות את דף התוצאות של מילת המפתח, הקושי יגדל. מותגים גדולים לעיתים קרובות תופסים את עשרת התוצאות המובילות עבור מילות מפתח בעלות נפח רב, כך שאם אתה רק מתחיל באינטרנט ועוקב אחר אותן מילות מפתח, המאבק בעלייה על הדירוג יכול לקחת מאמץ של שנים.

 

בדרך כלל, ככל שנפח החיפוש גבוה יותר, כך התחרות והמאמץ הנדרשים להשגת הצלחה בדירוג אורגני גדולים יותר. אם כי תרד נמוך מדי ואתה מסתכן שלא למשוך מחפשים לאתר שלך. במקרים רבים, יתכן והדבר המועיל ביותר יהיה למקד למונחי חיפוש ספציפיים ביותר ותחרותיים נמוכים יותר. בקידום אתרים אנו קוראים למילות המפתח עם הזנב הארוך.

 

הבנת מילים בעלי זנב ארוך

זה יהיה נהדר לדרג מספר 1 עבור מילת המפתח “נעליים” … או שמא?

 

זה נפלא להתמודד עם מילות מפתח שיש בהן 50,000 חיפושים בחודש, או אפילו 5,000 חיפושים בחודש, אך למעשה, מונחי החיפוש הפופולריים האלה מהווים רק חלק קטן מכל החיפושים שבוצעו באינטרנט. למעשה, מילות מפתח עם נפחי חיפוש גבוהים מאוד עשויות אפילו להצביע על כוונה דו משמעית, שאם אתה ממקד למונחים אלה, זה עלול לסכן אותך למשוך מבקרים לאתר שלך שמטרותיהם אינן תואמות את התוכן שהדף שלך מספק.

75% הנותרים נעוצים”זנב הארוך” של החיפוש.

 

תיאור עקומת הביקוש לחיפוש המציג את ‘הראש השמן’ (מילות המפתח המובילות עם תנועה גבוהה ותחרות), ‘האמצע השמנמן’ (מילות מפתח בינוניות עם תנועה בינונית ותחרות), וה’זנב הארוך ‘(פחות פופולרי וארוך יותר) ביטויי מפתח עם פחות תנועה ותחרות נמוכה יותר)

אל תזלזלו במילות המפתח הפחות פופולריות הללו. מילות מפתח עם זנב ארוך עם נפח חיפוש נמוך יותר הופכות לרוב טוב יותר, מכיוון שמחפשים הם ספציפיים ומכוונים יותר בחיפושים שלהם. לדוגמא, אדם שמחפש “נעליים” כנראה רק גולש. מצד שני, למי שמחפש “נעלי ריצה לנשים אדומות במחיר הטוב ביותר” מעוניין לרכוש מיידי!

 

השאלות הן זהב של ה- SEO!

לגלות אילו שאלות אנשים שואלים בנישה שלך – ולהוסיף את השאלות והתשובות שלהם לדף שאלות נפוצות – יכול להניב תנועה אורגנית מדהימה עבור האתר שלך.

 

כעת, לאחר שגילית מונחי חיפוש רלוונטיים לאתר שלך ונפחי החיפוש המתאימים להם, תוכל להיות אסטרטגי עוד יותר על ידי התבוננות במתחרים שלך ובירור כיצד החיפושים עשויים להיות שונים לפי עונה או מיקום.

 

מילות מפתח לפי מתחרה

סביר להניח שתאסוף הרבה מילות מפתח. איך תדעו אם אילו להתמודד קודם? זה יכול להיות רעיון טוב לתעדף מילות מפתח בעלות נפח גבוה שהמתחרים שלך לא מדורגים כרגע עבורן. מהצד השני, תוכל גם לראות לאילו מילות מפתח מהרשימה שלך המתחרים שלך כבר מדורגות, ולתעדף אותן. הראשון הוא נהדר כשאתה רוצה לנצל את ההזדמנויות שהוחמצו של המתחרים שלך, ואילו האחרון הוא אסטרטגיה אגרסיבית שמגדירה אותך להתמודד על מילות מפתח שהמתחרים שלך כבר מבצעים עבורן.

 

מילות מפתח לפי עונה

ידיעה על מגמות עונתיות יכולה להיות יתרון בקביעת אסטרטגיית תוכן. לדוגמה, אם אתה יודע ש”חנוכיה”מתחילה לעלות באוקטובר עד דצמבר בארץ, אתה יכול להכין תוכן חודשים מראש ולתת לו דחיפה גדולה סביב אותם חודשים.

 

מילות מפתח לפי אזור

תוכל למקד בצורה אסטרטגית יותר למיקום ספציפי על ידי צמצום מחקר מילות המפתח שלך לערים, מחוזות או מדינות ספציפיות בתכנון מילות המפתח של Google, או להעריך “עניין לפי אזור משנה” ב- Google Trends. מחקר ספציפי גיאוגרפי יכול לעזור להפוך את התוכן שלך לרלוונטי יותר לקהל היעד שלך. לדוגמה, ייתכן שתגלה שברמת גן המונח המועדף על משאית גדולה הוא “רכב כבד”, ואילו בחיפה, “נגרר לטרקטור” הוא המינוח המועדף.

איזה פורמט הכי מתאים לכוונת המחפש?

הפורמט שבו גוגל בוחרת להציג תוצאות חיפוש תלוי בכוונה, ולכל שאילתה יש שאלה ייחודית. גוגל מתארת ​​את הכוונות הללו בהנחיות דירוג האיכות שלהם כ”דע “(מצא מידע),” עשה “(השג מטרה),” אתר “(מצא אתר ספציפי) או” ביקור אישי “(בקר באתר מקומי עֵסֶק).

 

למרות שיש אלפי סוגי חיפוש אפשריים, בואו נסתכל מקרוב על חמש קטגוריות כוונות עיקריות:

 

  1. שאילתות מידע: המחפש זקוק למידע, כגון שם הלהקה או גובה האמפייר סטייט בילדינג.



  1. שאילתות ניווט: המחפש רוצה להגיע למקום מסוים באינטרנט, כמו פייסבוק או דף הבית של ה- NFL.

 

  1. שאילתות עסקאות: המחפש רוצה לעשות משהו, כגון לקנות כרטיס טיסה או להאזין לשיר.



  1. חקירה מסחרית: המחפש רוצה להשוות מוצרים ולמצוא את הטוב ביותר לצרכים הספציפיים שלו.



  1. שאילתות מקומיות: המחפש רוצה למצוא משהו באופן מקומי, כגון בית קפה סמוך, רופא או מקום  ללמוד נגינה.



גוגל העריכה מקרוב את התנהגותם של טריליוני חיפושים בניסיון לספק את התוכן המבוקש ביותר עבור כל חיפוש מילות מפתח ספציפי.

 

קח את החיפוש “שמלות”, למשל:

לפי קרוסלת הקניות, אתה יכול להסיק שגוגל קבעה שאנשים רבים שמחפשים “שמלות” רוצים לקנות שמלות באינטרנט.

 

קיימת גם תכונת Local Pack למילת מפתח זו, המעידה על רצונה של גוגל לעזור למחפשים העשויים לחפש קמעונאים מקומיים של שמלות.

 

אם השאילתה אינה חד משמעית, גוגל תכלול לפעמים גם את התכונה “צמצם על ידי” כדי לעזור למחפשים לציין מה הם מחפשים בהמשך. בכך יכול מנוע החיפוש לספק תוצאות שיעזרו טוב יותר למחפש לבצע את משימתו.

 

לגוגל יש מגוון רחב של סוגי תוצאות שהיא יכולה להציג, בהתאם לשאילתה, אז אם אתה מתכוון למקד מילת מפתח, עיין ב- SERP כדי להבין איזה סוג תוכן אתה צריך ליצור.



מתכנן מילות המפתח של גוגל – מתכנן מילות המפתח של גוגל היה היסטורית נקודת המוצא הנפוצה ביותר למחקר מילות מפתח של SEO. עם זאת, מתכנן מילות המפתח מגביל את נתוני נפח החיפוש מילות מפתח לדלי טווח ועד נפח חיפוש גדולים. 

מגמות גוגל – הכלי של מגמת מילות המפתח של גוגל הוא נהדר למציאת תנודות עונתיות של מילות מפתח. לדוגמא, “רעיונות לתחפושות לפורים מצחיקים” יגיעו לשיאם בשבועות שלפני פורים.

AnswerThePublic – כלי חינמי זה מאכלס בדרך כלל חיפוש אחר שאלות סביב מילת מפתח ספציפית. 

כלי מחקר מילות המפתח SpyFu – מספק נתוני מילות מפתח תחרותיים ממש מסודרים.

 

בכדי להצליח בקידום אורגני בגוגל,צריך לרתום את כל הכלים האפשריים ולהתמיד:)



עסוק? עמוס בעבודה? תן למומחה לעשות בשבילך את עבודת הנמלים ולחשוף את אתרך אל לקוחות חדש…

נעים מאוד אני איתמר אביסריס –  חי ונושם את תחום השיווק דיגיטלי בעשור האחרון ומאוד אוהב את מה שאני עושה,תמיד אהבתי ללמוד ולחקור וזה מה שעושה אותי מאושר. בעיניי קידום אתרים ללקוחות זו שליחות של ממש ובעבודה אין דבר שיותר משמח אותי מלשמוע התרגשות של לקוח מהצד השני של הקו אחרי שהוא מבין את המשמעות המדהימה של להיות בדף הראשון…אז אם השאיפה שלך זה לקדם את עצמך בין בקידום ממומן או בין בקידום אורגני בגוגל ולקבל חשיפה דיגיטלית מקסימלית – הגעת למקום הנכון.קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

 

קידום אורגני בגוגל המנוע שלך להמריא למעלה...

Related Articles

Leave a Comment

Open chat
תרצה שמנהל מכירות יחזור אליך?