הרחבת מילות מפתח
השתמש ב- SQR, מתכנן מילות המפתח של Google Ads, ופקח על התחרות על תוספות פוטנציאליות למילות מפתח. אם מונח חיפוש מסוים עובר המרה, או אם אתה מתחיל לראות מילות מפתח שמופיעות שוב ושוב, בנה קבוצות מודעות חדשות ובדוק.
סקירת מודעות
השהה מודעות עם ביצועים נמוכים וכתוב מודעות חדשות לבדיקה. עליכם לבדוק לפחות שלוש מודעות טקסט מורחבות בכל קבוצת מודעות בכל עת. ודא שאספת מספיק נתוני הופעות בכדי להעריך באמת את הביצועים. אם יש לך תנועה נמוכה במסעות הפרסום שלך, אתה עשוי לדחוף זאת למשימה חודשית כדי להבטיח שיש לך מערך נתונים מספיק גדול כדי לקבל החלטה מושכלת. זכור שאם קבוצת המודעות המדוברת מוגדרת לבצע אופטימיזציה למודעות עם ביצועים טובים יותר, המערכת כבר תציג את המודעות בעלות הביצועים הטובים יותר בתדירות גבוהה יותר. ובכל זאת, אתה צריך לפרוש מעת לעת מודעות עם ביצועים נמוכים ולהוסיף וריאציות חדשות כדי להתחרות מול המודעות בעלות הביצועים הגבוהים.
דוח הופעות
אם ההופעות שלך נמוך והתקציב של הלקוח שלך מאפשר הוצאה מוגדלת, שקול להגדיל את התקציבים היומיים שלך, להדק את סוגי ההתאמות שלך, להשהות מילות מפתח פחות ממוקדות או שילוב של האמור לעיל.
משימות חודשיות
בדוק את הגדרות הקמפיין
בדוק את ההגדרות של כל אחד ממסעות הפרסום של חשבונך פעם בחודש כדי לוודא שהם נכונים. ודא שאתה ממקד למיקומים, לשפות, לרשתות ולמכשירים הנכונים. אתה מבצע שינויים רבים בחשבונך בחודש, וזה הרבה יותר קל ממה שאתה חושב לבחור בטעות בהגדרה הלא נכונה.
סקירת עמודי נחיתה
הפעל דוח של כתובת URL סופית כדי לראות אם יש לך דפי נחיתה עם ביצועים חלשים שניתן להסיר כדי להקדיש יותר תנועה לדפים המניבים ביצועים טובים. צור וריאציות חדשות של דפי נחיתה על סמך הדפים המניבים את הביצועים הטובים ביותר כדי להמשיך בבדיקה. בדוק אורכי טפסים שונים, העתקה, תמונות, כותרות וכו ‘. ראה הודעה זו לקבלת פריימר על שיטות עבודה מומלצות.
משימות דו חודשיות
מיקוד גיאוגרפי
הפעל דוח גיאוגרפי כדי לקבוע מיקומים שבהם הביצועים הם מעל או מתחת לממוצע. שקול להוציא מיקומים עם ביצועים גרועים או לפרוץ קמפיינים כדי למקד טוב יותר לאזורים שונים. אפשרות נוספת היא להוסיף משנים הצעות מחיר שליליים במיקומים שמניבים ביצועים גרועים ומשנים הצעות מחיר חיוביים במיקומים בעלי ביצועים גבוהים.
זמן היום
התבונן בהופעה לפי יום בשבוע ושעה ביום. הורד הצעות מחיר או השהה קמפיינים בשעות של המרות נמוכות או ללא המרות והגדיל את הצעות המחיר בזמן ביצועי השיא.
סקירת ביצועים היסטורית
ניתוח ביצועי החשבון בשנתיים האחרונות כדי להעריך מגמות עונתיות או אחרות לטווח הארוך בנתונים.
ולסיום
בעוד שמשווקים דיגיטליים לא ישתמשו ברשימות לביצוע ניתוח לב או יבטיחו שמטוס יהיה מוכן לטיסה, השימוש בהם יכול גם לשפר את הביצועים וגם למנוע טעויות משפיעות. הרשימה שלמעלה אמורה להתחיל אותך, אך תוכל למצוא את ההצלחה הגבוהה ביותר על ידי יצירת רשימות ייחודיות לכל אחד מהחשבונות שאתה מנהל.
חשיבות הצ’קליסט בפרסום בגוגל הוא חשוב לאין ערוך למקדם וזו מסיבה להיות יעיל ומדויק כלפי כל לקוח.
עסוק? עמוס בעבודה? תן למומחה לעשות בשבילך את עבודת הנמלים ולחשוף את אתרך אל לקוחות חדש…
נעים מאוד אני איתמר אביסריס – חי ונושם את תחום השיווק דיגיטלי בעשור האחרון ומאוד אוהב את מה שאני עושה,תמיד אהבתי ללמוד ולחקור וזה מה שעושה אותי מאושר. בעיניי קידום אתרים ללקוחות זו שליחות של ממש ובעבודה אין דבר שיותר משמח אותי מלשמוע התרגשות של לקוח מהצד השני של הקו אחרי שהוא מבין את המשמעות המדהימה של להיות בדף הראשון…אז אם השאיפה שלך זה לקדם את עצמך בין בקידום ממומן או בין בקידום אורגני בגוגל ולקבל חשיפה דיגיטלית מקסימלית – הגעת למקום הנכון.
לפרטים נוספים לחץ לשליחת ווטסאפ