Home קידום אתרים קידום אתרים אורגני – האלגוריתמים של גוגל

קידום אתרים אורגני – האלגוריתמים של גוגל

by איתמר אביסריס
קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה Seo Rock's

מבין אינספור עדכוני אלגוריתמים של גוגל שהוצגו בעשור האחרון, הנה אלה ששינו את SEO לנצח.



גוגל טוענת שהיא מעדכנת את אלגוריתם החיפוש שלה כמה אלפי פעמים בשנה. ברוב המוחלט של המקרים, עדכוני האלגוריתם של גוגל קטנים מכדי להבחין בהם. אבל, מדי פעם, גוגל מציגה שינוי כה מהותי, שהוא משבש את הדרך בה אנו מבצעים קידום אתרים לנצח.

 

במאמר זה נספר שמונה מהשינויים החיוניים ביותר באלגוריתם החיפוש. נבדוק מדוע הוצגו עדכונים אלה, כיצד הם פועלים ואילו התאמות היינו צריכים לעשות באסטרטגיות ה- SEO שלנו בתגובה.

 

אבל לפני שנתחיל, בואו נראה אם ​​הושפעתם אי פעם מעדכון אלגוריתם. כל שעליך לעשות הוא להפעיל את Rank Tracker, לסנכרן אותו עם חשבון Google Analytics שלך ולעבור לתנועה אורגנית.



פשוט העבר את העכבר מעל קווי הקו בתרשים כדי לראות אם עדכוני אלגו מסוימים תואמים את שינויי התנועה באתר שלך.

 

  1. פנדה PANDA

תאריך: 24 בפברואר 2011

 

סכנות: תוכן כפול, ספאם שנוצר על ידי משתמשים; מילוי מילות מפתח.

 

איך זה עובד: עדכון האלגוריתם של פנדה מקצה לדפי האינטרנט מה שמכונה “ציון איכות”. ציון זה משמש לאחר מכן כגורם דירוג. בתחילה, ההשפעות של פנדה היו קלות, אך בינואר 2016 היא שולבה לצמיתות באלגוריתם הליבה של גוגל. מאז, הפעלת עדכונים נעשתה תכופה יותר, כך שעונשי פנדה והתאוששות מתרחשים כעת מהר יותר.

 

כיצד להתאים: הפעל בדיקות אתרים רגילות לגבי שכפול תוכן, תוכן דקיק ומילוי מילות מפתח. לשם כך תזדקק לסורק אתרים, כמו מבקר האתרים של SEO PowerSuite.



באמצעות המודול החדש של עורך התוכן של מבקר האתר, אתה יכול גם להימנע מעונש אפשרי וליצור דפים ללא סיכון של מילוי מילות מפתח בשוגג. עורך התוכן מנתח את הדפים של המתחרים המובילים שלך ומספק המלצות SEO על סמך התוכן שכבר מצליח בחיפוש בגוגל.



ואם אתה רוצה לבדוק אם התוכן שלך משוכפל במקום אחר באינטרנט, השתמש בבודק פלגין כמו Copyscape.



  1. פינגווין PENGUIN

תאריך: 24 באפריל 2012

סכנות: קישורים דואר זבל או לא רלוונטי; קישורים עם טקסט עוגן מותאם מדי.

איך זה עובד: מטרתה של גוגל פינגווין היא למטה בדרגה של אתרים שהקישורים האחוריים שלהם נראים לא טבעיים. עדכון זה שם קץ לבניית קישורים במאמץ נמוך, כמו רכישת קישורים מחוות קישורים ו- PBN.

כיצד להתאים: כדי להישאר בטוח מההשפעות של עדכון הפינגווין של גוגל, עקוב אחר צמיחת פרופיל הקישור שלך והפעל ביקורת קבועה עם בודק קישורים אחוריים כמו SEO SpyGlass. במרכז השליטה של הכלי של הכלי תמצא גרף התקדמות לצמיחת פרופיל הקישור שלך. חפשו אחר קוצים יוצאי דופן: אלה עשויים להיות תוצאה של התקפת SEO שלילית מצד המתחרים שלכם.

הנתונים הסטטיסטיים שאנו יודעים שלפינגווין לוקח בחשבון משולבים בנוסחת ה- Penalty Risk של SEO SpyGlass. נווט לכרטיסייה סיכון קנס ומיין את רשימת הקישורים האחוריים שלך מהסיכון הגבוה ביותר לנמוך ביותר. יש לחקור קישורים עם סיכון מעל 50%. אם יתברר שהם זדוניים, הוסף אותם לקובץ הדחייה, הורד אותו והגיש אותו לכלי קישורי הדחייה של גוגל.

3. יונק דבש HUMMINGBIRD

תאריך: 22 באוגוסט 2013

 

סכנות: מילוי מילות מפתח; תוכן באיכות נמוכה.

 

איך זה עובד: האלגוריתם של Hummingbird עוזר לגוגל לפרש טוב יותר את שאילתות החיפוש ולספק תוצאות שתואמות את כוונת המחפש (בניגוד למונחים האישיים בתוך השאילתה). בעוד שמילות המפתח ממשיכות להיות חשובות, האלגוריתם של Hummingbird מאפשר לדף לדירוג עבור שאילתה גם אם הוא אינו מכיל את המילים המדויקות שהחיפוש הזין. זה מושג בעזרת עיבוד שפה טבעית המסתמך על אינדקס סמנטי סמוי, מונחים משותפים ומילים נרדפות.

 

כיצד להתאים: הרחב את מחקר מילות המפתח שלך והתמקד במושגים מאחורי מילות המפתח. ניתוח בזהירות חיפושים קשורים, מילים נרדפות ומונחים המופיעים יחד. מקורות נפלאים לרעיונות כאלה הם חיפושים קשורים בגוגל ושאלות בנושא Google, כמו גם הצעות להשלמה אוטומטית של גוגל. תוכלו למצוא את כולם משולבים במודול מחקר מילות המפתח של Rank Tracker.



השתמש בתובנות אלה כדי להבין טוב יותר את שפת הקהל שלך ולגוון את התוכן שלך. על ידי יצירת תוכן מקיף העונה על כוונת המחפש, תזכה הן מבחינת מעורבות והן מבחינת קידום אתרים.

 

4. נייד MOBILE

תאריך: 21 באפריל 2015

 

סכנות: היעדר גרסה ניידת של הדף; שימושיות גרועה בניידים.

 

איך זה עובד: עדכוני החיפוש הניידים הבאים (2018, 2020) העבירו את המיקוד משולחן העבודה לגרסה ניידת של האתר שלך. כיום גוגל מדרגת את כל האתרים על סמך המהירות והידידותיות של הגרסאות הניידות שלהם.

 

כיצד להתאים: בצע אופטימיזציה לדפים שלך לחיפוש בנייד והתמקד במהירות ובשימושיות. המבחנים המותאמים לנייד של Google ומבחני מהירות העמודים יעזרו לך לראות אילו היבטים בדף שלך צריך לשפר. המבחנים משולבים ב- Auditor WebSite כך שתוכל לבדוק את אופטימיזציית הניידים של הדפים שלך כחלק מביקורת האתר הכוללת שלך. תוכלו למצוא זאת בניתוח תוכן> ביקורת עמודים:



5. RankBrain

תאריך: 26 באוקטובר 2015

 

סכנות: היעדר רלוונטיות ספציפית לשאילתה; תוכן רדוד; UX גרוע.

 

איך זה עובד: RankBrain הוא חלק מאלגוריתם Hummingbird של גוגל. זוהי מערכת למידת מכונה שעוזרת לגוגל להבין את המשמעות שעומדת מאחורי שאילתות ולהגיש תוצאות חיפוש המתאימות ביותר בתגובה לשאלות אלו. גוגל מכנה את RankBrain כגורם הדירוג השלישי בחשיבותו.

למרות שאיננו יודעים את הנוסחה המדויקת שעומדת מאחורי העדכון הגדול הזה, הסכמה היא ש- RankBrain אחראית על התאמה אישית של תוצאות החיפוש של משתמש בגוגל. בעיקרון, גוגל חורגת משאילתת החיפוש של אדם ולוקחת בחשבון את ההקשר הגדול יותר, כמו מילים נרדפות, מילים מרומזות והיסטוריית חיפוש אישית.

 

כיצד להתאים: בצע אופטימיזציה של הדפים שלך לרלוונטיות ומקיף בעזרת ניתוח תחרותי. בעזרת הכלי TF-IDF של מבקר האתר, תוכל לגלות רשימות שלמות של מונחים ומושגים רלוונטיים המשמשים מספר רב של המתחרים המובילים שלך. מצא דרך להוסיף מונחים אלה לתוכן שלך ותראה את הרלוונטיות שלך לחיפוש גוברת באופן דרמטי.



6. מדיק MEDIC

תאריך: 4 במאי 2018

 

סכנות: חוסר סמכות באתרי YMYL; אותות E-A-T חלשים.

 

איך זה עובד: נראה כי עדכון Google Medic משפיע באופן לא פרופורציונלי על אתרים רפואיים כמו גם על אתרים אחרים שקשורים להחלטות שעלולות לשנות את החיים (פיננסים, משפטים, השכלה). למרות שלא אושר במפורש, נציגי גוגל רמזו כי העדכון יישם חלק מאותות ה- E-A-T (מומחיות, סמכות, אמון) ממסמך הנחיות איכות דירוג.

 

אופן ההתאמה: עד כה אין אסטרטגיית התאוששות מוכחת לעדכון הרפואה. יש מקדמי אתרים שמציעים לשכור כותבים מומחים שיעניקו אמינות לאתר שלך, אחרים טוענים שהפתרון הוא בבניית גופים עבור המותג שלך. אבל אם היינו עומדים בעובדות, הדרך האמינה היחידה להגביר את הסמכות של האתר שלך היא על ידי הגדלת פרופיל הקישור לאחור שלך. גישה יעילה תהיה שימוש בכלי מחקר קישורי backlink, כמו SEO SpyGlass, ולשאול רעיונות לקישורים נכנסים מהמתחרים שלך.



SpyGlass של SEO מאפשר לך למצוא את הפער של קישורים אחוריים בין האתר שלך לאתרי המתחרים שלך. הסיכויים הטובים ביותר הם אתרי הסמכות הגבוהים המקשרים לשניים או יותר מהמתחרים שלך. זה מצביע על כך שאתרי האינטרנט מעוניינים בנישה שלך, אך אין להם קשר בלעדי עם אף חברה אחת.

 

לטיפים נוספים, עיין במדריך קידום אתרים זה על בסיס הנחיות דירוג האיכות.

 

7. ברט BERT

תאריך: 22 באוקטובר 2019

 

סכנות: תוכן כתוב בצורה גרועה; חוסר מיקוד; חוסר הקשר.

 

איך זה עובד: עדכון אלגוריתם זה של גוגל משתמש בטכנולוגיית עיבוד שפות טבעיות כדי להבין טוב יותר שאילתות חיפוש, לפרש טקסט, לזהות ישויות וקשרים בין ישויות. ראינו עדכוני Panda, Hummingbird ו- RankBrain מתרחקים ממילות מפתח, ועדכון ה- BERT הוא שיאו של מאמץ זה – הוא מאפשר לגוגל להבין הרבה יותר ניואנסים הן בשאילתות והן בתוצאות החיפוש.

 

כיצד להסתגל: סוף סוף חיינו לראות את היום שבו גוגל למעשה מתגמלת כתיבה טובה. כמו שמעולם לא, חשוב לשאוף להעתקה משמעותית. המשמעות היא שכדאי לך להקל על מילים רכות ולאמץ סגנון כתיבה של תמצית. זה רעיון טוב לעשות מחקר ישויות בעת יצירת העתק – כולל ישויות רלוונטיות עוזר ליצור הקשר לתוכן שלך.

 

 

8. עדכוני ליבה CORE UPDATES

תאריך: 2017-הווה

 

איך זה עובד: כבר בשנת 2017, גוגל החלה להתייחס לעדכונים גדולים יותר כאל עדכוני הליבה של גוגל. מאז, ישנה פחות שקיפות לגבי אותם עדכונים ואילו חלקי חיפוש הם נועדו לשפר. מנועי חיפוש לעיתים קרובות היו עוקבים אחר שינויים בדירוג לאחר עדכון ומנסים להבין מה בדיוק השתנה, אך לעתים רחוקות יש תצפית חותכת. סביר להניח שעדכוני הליבה של גוגל הם רק שיפורים בעדכונים קודמים של גוגל או אולי חבילות של עדכונים קטנים יותר הקשורים זה לזה.

 

כיצד להתאים: מכיוון שההשפעות של עדכוני הליבה של גוגל לרוב אינן ידועות, דבר אחד שתוכל לעשות הוא לעקוב אחר היסטוריית SERP עבור מילות המפתח שאליהן אתה מכוון. ברגע שהעדכון קורה, אתה יכול לבדוק מי מהמתחרים שלך עלה או ירד בדירוג ולנחש ניחוש מושכל לגבי הגורמים התורמים.

 

כדי להתחיל לעקוב אחר היסטוריית ה- SERP שלך, הפעל את מעקב הדירוגים, עבור אל מילות מפתח יעד> מעקב אחר דירוגים> ניתוח SERP ולחץ על הקלט נתוני SERP. הכלי יתחיל לעקוב אחר 30 עמדות ה- SERP המובילות עבור כל אחת ממילות המפתח שלך.

 

מקדם אתרים אורגני מקצועי חייב להבין את האלגוריתמים של גוגל בסביבת העבודה שלו,בכדי להגיע לתוצאות גבוהות ואיכותיות.

עסוק? עמוס בעבודה? תן למומחה לעשות בשבילך את עבודת הנמלים ולחשוף את אתרך אל לקוחות חדש…

נעים מאוד אני איתמר אביסריס –  חי ונושם את תחום השיווק דיגיטלי בעשור האחרון ומאוד אוהב את מה שאני עושה,תמיד אהבתי ללמוד ולחקור וזה מה שעושה אותי מאושר. בעיניי קידום אתרים ללקוחות זו שליחות של ממש ובעבודה אין דבר שיותר משמח אותי מלשמוע התרגשות של לקוח מהצד השני של הקו אחרי שהוא מבין את המשמעות המדהימה של להיות בדף הראשון…אז אם השאיפה שלך זה לקדם את עצמך בין בקידום ממומן או בין בקידום אורגני בגוגל ולקבל חשיפה דיגיטלית מקסימלית – הגעת למקום הנכון.קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

 

Related Articles

Leave a Comment

Open chat
תרצה שמנהל מכירות יחזור אליך?